سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در پیامی، هفته ملی سلامت را تبریک گفت.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در پیامی، هفته ملی سلامت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت؛حسین پایمرد سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در پیامی هفته سلامت را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بنام خدا 

سلامت، زیربنای رشد، پویایی و پیشرفت هر جامعه است و بدون برخورداری از جامعه‌ای سالم، دستیابی به توسعه پایدار امکان‌پذیر نخواهد بود. 

شعار امسال، «سلامت پایدار با علم و اقتدار، ایران ماندگار» بر نقش دانش، تخصص، همدلی و اقتدار در حفظ و ارتقای سلامت مردم تأکید دارد و نشان می‌دهد که آینده‌ای ماندگار و سرافراز برای ایران، در گرو توجه جدی به سلامت و تلاش خستگی‌ناپذیر همه فعالان این عرصه است.تحقق سلامت پایدار در گرو بهره‌گیری از دانش، تخصص، همدلی و تلاش خالصانه همه فعالان این عرصه است.

ضمن تبریک این هفته به کادر سلامت کشور خاصه همکاران گرامی در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت،امیدوارم با تکیه بر دانش، اقتدار علمی و روحیه جهادی، شاهد دستاوردهای بزرگتر در حوزه سلامت کشور باشیم و برای همگان آرزوی سلامتی و موفقیت در خدمت صادقانه به مردم را مسئلت می نمایم.

 

حسین پایمرد 

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت